Už tento piatok budú známe výsledky najprestížnejšej národnej súťaže kreativity Zlatý Klinec. Agentúry so svojimi prácami súťažia v jedenástich kategóriách. Jednou z nich je kráľovská kategória Kampaň. Pripomeňme si práce, ktoré ju vyhrali od roku 2010.
2010
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Názov práce: Ružoví kukláči
Klient: Union poisťovňa
2011
Agentúra: MADE BY VACULIK
Názov práce: Pripravujeme sa na svetlá reflektorov
Klient: Vysoká škola múzických umení
Kampaň pre 18. ročník medzinárodného festivalu divadelných škôl Istropolitana Projekt.
2013
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Názov práce: Obec na prvom mieste
Klient: Komunálna poisťovňa
Kampaň na poistenie motorových vozidiel od Komunálnej poisťovne bola postavená na autentickom zobrazení vidieka a vidiečanov z obce Rybník, ktorí odporúčali náš produkt.
2014
Agentúra: : MUW Saatchi & Saatchi
Názov práce: Pred 100 rokmi by boli hviezdy
Klient: Slovak Telekom
Pri príležitosti Medzinárodného týždna Nepočujúcich agentúra vytvorila kampaň na ich zviditeľnenie v štýle nemého filmu z obdobia 20. rokov minulého storočia, pretože práve pred 100 rokmi by Nepočujúci boli hviezdami.
2015
Agentúra: TRIAD
Názov práce: Polliter neriešenia
Klient: Kofola Československo
Pollitrovú Kofolu agentúra spojila teenagerom s GIFmi a momentami kedy neriešia.
2016
Agentúra: Zaraguza
Názov práce: Fofola
Klient: Kofola Československo
Úlohou kampane bola podpora predaja 0,5l formátu Kofoly pre cieľovú skupinu 16-24 rokov. Propozíciou produktu je pozitívne pobláznenie a zábava.
2017
Agentúra: TRIAD
Názov práce: 17. november
Klient: O2 Slovakia
Mladí dnes nevedia, prečo je 17. novembra voľný deň. Čo sa vlastne udialo? Treba im pripomenúť spôsobom, ktorému rozumejú, že sloboda sa ťažko získa, ale ľahko stratí. Preto keď sa zákazníci O2 rozhodli 17. novembra navštíviť cez mobilné dáta zahraničnú stránku, privítal ich ostnatý plot a informácia o tom, že práve svojvoľne prekračujú hranice republiky.