StoryEditor

Interaktívny platobný citylight po prvýkrát na Slovensku. Pomáha charite

11.05.2018, 10:30
Autor:
pzpz
Zrealizovala ho brandingová agentúra Generations pre Občianske združenie Záleží nám.

Interaktívny platobný citylight bol použitý ako inovatívna forma darcovstva s cieľom pomoci pacientom s nádorovým ochorením.  

Animácia na obrazovke citylightu zobrazovala zhubný nádor, ktorý aktívne reagoval na správanie darcu. Text vyzýval okoloidúcich k darovaniu. Stačilo priložiť platobnú kartu na vyznačené miesto citylightu, prispieť konštantou sumou 3 eurá a darca mohol vidieť, ako sa nádor vďaka jeho príspevku zmenšil. Na obrazovke citylightu sa navyše objavilo osobné poďakovanie. Citylight bol počas apríla umiestnený v bratislavskej Eurovea.

Generations

Zrealizovať darcovský citylight na Slovensku je novinka, ktorá nás veľmi teší a máme na ňu výborné ohlasy. Sme brandingová agentúra a našou expertízou je budovať značky, definovovať ich podstatu a realizovať pre ne líderské projekty a kampane, ktoré ich DNA podporujú. Sme hrdí aj na našich partnerov v tomto projekte, ktorých značky sú najmä o inováciách a prvenstvách - sú to farmaceutická firma MERCK a Raiffeisen bank. Za ich dôveru im ďakujeme." povedal Daniel Bradáč, Managing Partner agentúry Generations.  

Hlavný partner projektu - spoločnosť Merck - oslavuje tento rok 350 rokov od svojho založenia. „Vďaka inováciám sme sa stali lídrom na trhu. Možnosť zapojiť sa do tohto projektu nás hneď oslovila. Videli sme v nej prepojenie inovácií a pomoci. Navyše oblasť onkológie je strategickým pilierom firmy Merck, preto sme neváhali a túto peknú myšlienku podporili. Projekt Daruj teraz je pre nás vyjadrením toho, čo robíme,” hovorí riaditeľ spoločnosti Merck Slovensko, Leonard Sojka.

Občianske združenie Záleží nám vzniklo v roku 2014 s cieľom pomáhať zodpovedným firmám realizovať zmysluplné projekty. Zameriava sa na CSR projekty zodpovedných firiem - v projekte Vodičské preukazy pre deti z detských domovov spojilo výrobcov v automobilovom priemysle, pre News and Media Holding realizovalo projekt Plus pre ženy.

Generations je brandingová agentúra s unikátnym know-how v oblasti budovania značiek. Poradenstvo zakladá na hlĺbkovej analýze spoločností, jasnom úsudku, dlhoročných skúsenostiach a cite pre biznis a potreby značiek. Vďaka tejto kombinácii vytvára zmysluplné stratégie, výnimočné projekty a komunikáciu na mieru.

Pomáha zmeniť biznis a marketing tak, aby sa z firmy a toho, čo ponúka, stala líderská značka. Značka so silným produktom alebo službou, ale hlavne nezameniteľnou emóciou pre zákazníkov a rovnako zamestnancov. V súčasnosti sú klientami agentúry St. Nicolaus, Tatry Mountain Resorts, Kooperativa, syncreon, Ryba Žilina, OVB Allfinanz Slovensko, Viessmann SVK a Viessmann CZ, BDO Slovakia, Milan Zimnýkoval – Junior, Cofidis, Merck, Altheagrey, OZ Záleží nám a iné.

01 - Modified: 2023-12-19 09:18:20 - Feat.: - Title: Budovanie brandu a firemnej kultúry je "top down" proces. Bez CEO to firma nezvládne 02 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu 03 - Modified: 2022-09-13 08:12:20 - Feat.: - Title: Kreatívu značky Cupra bude aj v ďalšom období viesť Generations 04 - Modified: 2022-03-18 09:14:24 - Feat.: - Title: Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022) 05 - Modified: 2021-07-06 16:52:52 - Feat.: - Title: Firmy vtrhli ľuďom do obývačiek. Podstatné sú štyri kľúčové veci
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:57