Aktuálna kampaň Škody je pokračovaním kampane na akčné modely Škoda Extra. Škoda už tradične v období pred MS v hokeji využíva v spote hokejistov. Spoločnosť tak zároveň prezentuje dlhoročné sponzorstvo ľadového hokeja, a to nielen na medzinárodnej, ale aj na národnej úrovni.
Komunikácia akčného modelu je v tomto roku zastrešená jedným kreatívnym konceptom. Ten je založený na prezentácii vybraných benefitov, ktoré sú previazané so situáciami v spote. Dejovým motívom spotu je “hokejový zápas” otca a syna, ktorý však naberie tie správne grády až potom, keď sa do hry zapoja slovenskí hokejoví reprezentanti: Ladislav Nagy, Ján Laco, Michal Čajkovský a Michel Miklík.
Kampaň je nasadená v TV, online, printových médiách a rozhlase.
Takto vyzerá spot:
Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: MullenLowe GGK
Produkčná agentúra: Protos Production
Account manager: Daniela Prextová
Creative director: Erik Reingraber
Strategy director: Róbert Cyprich
Graphic designer: Pavol Kornúcik, Timotej Kelecsenyi
Copywriter: Roman Jurčák