StoryEditor

Ceny Digital Pie sú rozdané. Večer patril agentúre Zaraguza

02.03.2018, 21:00
Rozdali sa aj ďalšie špeciálne ocenenia.

Druhý ročník digitálnej súťaže Digital Pie pozná svojich víťazov. Svoje digitálne projekty si nechali odborníkmi zhodnotiť reklamné, digitálne, marketingové či výkonnostné agentúry.

  • Najúspešnejšou agentúrou druhého ročníka sa stala agentúra Zaraguza.
  • Okrem ocenení v troch kategóriách sa odovzdávalo aj ocenenie  Digital Pie Special Aaward, ktoré získal Martin Woska z agentúry TRIAD.
  • Ocenenie IAB Slovakia Award získal projekt Soda.O2.sk.
  • Špeciálne ocenenie Rising Stars získala agentúra Socialists.

Porota hodnotila práce v troch kategóriách: Idea, Execution a Performance. Pozrite si, ktoré práce získali Digital Pie v jednotlivých kategóriách:

  • Kategória PERFORMANCE

MAGNA- Moje dieťa

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Kampaň Moje dieťa sa rozhodla vymeniť steny galérií za steny na Facebooku. Fotografie detí zo Sýrie od umelca Martina Bandžáka „vystavilo“ na svojich Facebookových profiloch viac ako 80 známych osobností politického, kultúrneho a spoločenského života. Viac o kampani si prečítate tu.

Práca získala ocenenie aj v kategórii IDEA.

Blue Brain Games - House of Da Vinci Launch

Agentúra: THIS IS LOCCO

Kampaň s medzinárodným dosahom. Podarilo sa jej vybojovať miesto v konkurencii najväčších tvorcov hier.

Svet nápojov- Svet nápojov v online svete

Agentúra: RIESENIA.com

Agentúra sa podarilo namiešať šikovný mix PPC marketingových aktivít a priniesť klientovi výsledky, ktoré boli nad jeho očakávania.

O2 Slovensko- Kampaň 17. November 2017

Agentúra: TRIAD

Kampaň, ktorá efektívne rozšírila myšlienku 17. novembra.

TRIAD

Rozprávkari- Rozprávkari

Agentúra: THIS IS LOCCO

Spoločenská hra podľa Dobšinského, ktorá začala ako dovolenkový nápad kreatívneho otca pre svoju dcéru.

Innogy Slovensko- Rukie

Agentúra: digita.sk

Aplikácia, ktorá pomáha zákazníkom spájať remeselníkov so zákazníkmi mala veľký úspech.

FIRO-tour - Optimalizácia pre vyhľadávače

Agentúra: Visibility

Cieľom kampane bolo zvýšiť agentúre FIRO-tour návštevnosť a výnosy z organických objednávok. A agentúre Visibility sa poradilo zvýšiť nielen to, cestovnej kancelárii zabezpečila oveľa viac. 

Top PERFORMANCE agency: THIS IS LOCCO

Kategória IDEA

OSF- Mreža vs Mriežka

Agentúra: THIS IS LOCCO

Agentúra použila nápad Young Lions, Juraja Kováč a Jakuba Novotu, pri príležitosti oslavy 25 rokov Nadácie otvorenej spoločnosti. Na jednoduchej vizuálnej hre mreža-mriežka zobrazujú porovnanie vtedajšej a terajšej doby. Viac sa o kampani dozviete tu.

Závod Volkswagen Slovakia- Robot EDO

Agentúra: Zaraguza

Vydarená HR kampaň, ktorou sa VW odlíšil od ostatných a jeho robot Edo sa stal rospoznateľným prvkom brandingu.

Práca získala ocenenie aj v kategórii EXECUTION.

O2 Slovensko- LIVE zo 17. Novembra '89

Agentúra: TRIAD

Cieľom agentúry bolo priniesť atmosféru a odkaz 17. novembra 89 mladým ľuďom, ktorí to nezažili. Prvým Facebook livestreamom a prvými Insta Stories z minulosti odovzdali vtedajšiu atmosféru real-time. O práci sme písali v tomto článku.

Rexona- RytmusShopping (online campaign)

Agentúra: Zaraguza

Agentúra do kampane zapojila Rytmusa, ktorý trefne odkomunikoval reklamu na antiperspiranty. 

Škoda auto Slovensko- Kampaň pre nevodičov

Agentúra: Socialists

Vďaka  kampani sa klientovi s agentúrou podarilo priniesť na cesty nielen zábavu v podobe Hier do auta, ale aj väčšiu bezpečnosť všetkým neposedným posádkam. O kampani sme písali tu.

Práca získala ocenenie aj v kategórii EXECUTION.

VSE - Východoslovenská energetika- Spánkový rezort

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Agentúra vytvorila spánkovú rezerváciu a hneď ju na AirBnb vypredala. 

Top IDEA agency: Zaraguza

 

  • Kategória EXECUTION

SPP- SPP SMART HOME

Agentúra: GrandPano

Klient v spolupráci s agentúrou predstavili Smart Home takto.

Tatra banka- Tatra Academy – Mimozemšťan

Agentúra: PS:Digital

Kampaň výborne vystihla adekvátnu komunikáciu s cieľovou skupinou a stala jednou z najúspešnejších v rámci komunikácie Tatra banky. Viac sa o práci dočítate tu.

Allianz SP- Boris Bedeker – prvý poisťovací chatbot na Slovensku

Agentúra: CORE 4

Pozrite si, ako sa zrodil a fungoval prvý poisťovací chatbot na Slovensku- Boris Bedeker, ktorý poisťoval 24 hodín denne sedem dní v týždni.

HB Reavis- Universe of well-being

Agentúra: Diorama

Spoločnosť vytvorila fiktívny vesmír kvalitného života, kde sú faktory, ktoré ovplyvňujú zdravie, zastúpené planétami. Jednoduchou a hravou formou tak edukuje ľudí v zložitej téme. Viac o kampani si prečítate tu.

Karloff- Tatratea Heartmix

Agentúra: TRIAD

Pre miešané drinky Tatratea agentúra vytvorila sériu 7 receptových videí, v ktorých spojili barmanskú kreativitu a hudobnú originalitu.

Elite Solutions- Botograf

Agentúra: Elite Solutions

Agentúra sa rozhodla vystúpiť z davu a vyťažiť z technológie chatbotov. Vytvorili chatbota, ktorý oživí každý večierok. Už sme o ňom písali.

Elite Solutions

Organizátorom súťaže Digital Pie je ADMA (Asociácia digitálnych marketinových agentúr) a Themarketers.

01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:42