Niké koncom novembra začalo kampaň Tipérska výdrž, ktorej tvárou sa stal Laco Borbély. Online video, v ktorom lopotil s 20-kilovou činkou sa stalo populárnym a aj v Hodnoteniach Stratégií získalo vysoký počet bodov.
Teraz s príchodom Zimných olympijských hier v Pjongčangu pripravili Zimnú tipérsku výdrž. Ide o pokračovanie príbehu, opäť s Lacom. Tentokrát ho zavreli do kryokomory s teplotou -120°C a odmerali, koľko v extrémnom chlade vydrží. Na facebook fanpage „Niké je tipovanie“ si hociktomôže tipnúť, ako dlho Laco v kryokomore vydržal.
Kampaň je z dielne Istropolitana Ogilvy. V rámci nej je nasadené online video aj TV spot.
01 - Modified: 2021-08-03 08:19:12 - Feat.: - Title: Peter Darovec z Istropolitana Ogilvy: Kampane spojené s Fondom pre budúcnosť športu od Niké tvoríme s pocitom hlbšieho zmyslu
02 - Modified: 2021-05-25 20:28:51 - Feat.: - Title: Peter Ehrenberger, režisér majstrovských spotov Niké: Išlo nám o to, aby sa divák zabavil
03 - Modified: 2021-04-26 11:29:50 - Feat.: - Title: Niké predstavuje nový spot k Fondu pre budúcnosť športu
04 - Modified: 2020-10-02 17:23:23 - Feat.: - Title: Niké spustila novú kampaň s Borbélym a Vlhovou