StoryEditor

Reťazec Terno uvádza nový koncept predajní. Kraj

25.01.2018, 08:27
Autor:
rmrm
Logo nového konceptu pochádza z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Pozrite si, ako vyzerá.

Ako informoval reťazec Terno, supermarket KRAJ ponúkne výber bežných, všeobecne obľúbených značiek. „Kladie dôraz na to najlepšie z krajov Slovenska, ale aj z iných výnimočných regiónov. Prináša Slovákom trendy kvalitného, zdravého stravovania a životného štýlu, potraviny s jasným pôvodom, zložením a zaujímavým príbehom ako napríklad uvádzame mäsiarstvo Bognár, Pivnicu Radošina, či pekáreň Fertucha. KRAJ bude inšpiratívny, s moderným a hravým dizajnom,“ vysvetľuje Zuzana Cseriová, Managing Directorka KRAJ. 

Ambíciou nového konceptu je osloviť bežných zákazníkov z okolia, ale aj tých v stravovaní uvedomelejších. Cieľom je motivovať zákazníkov, aby chodili nakupovať na frekventovanej báze a našli v nových predajniach všetko, čo potrebujú.

Na otázku Stratégií, čo motivovalo obchodný reťazec priniesť nový koncept predajní, jeho zástupcovia reagovali: „Nový koncept vychádza z trendov na slovenskom trhu, kde sa zákazníci čoraz viac zaujímajú o kvalitu, zdravé stravovanie, dosledovateľnosť pôvodu, zloženia a procesu výroby. Tieto potreby súčasný retail na slovenskom trhu nenapĺňa dostatočne. Ako slovenský reťazec sa otvorene hlásime k podpore lokálnych a regionálnych slovenských dodávateľov,“ približuje Zuzana Cseriová.

Značku Kraj sme od základov tvorili v spolupráci s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi. My všetci sme pociťovali potrebu vytvoriť predajne, v ktorých dostávajú priestor lokálni výrobcovia a kde pod jednou strechou nájdeme výber všetkého, čo máme radi. Svoju víziu sme zhmotňovali pri každom detaile, od dizajnu drevených regálov až po výber miestnych dodávateľov. Teší ma, že ľudia môžu v našich obchodoch za primeranú cenu nakupovať zdravé potraviny pre celú rodinu,“ dodáva Marek Koštrna, Marketing Manager.

Dizajn a teda interiér predajní navrhol architekt Dalibor Vidiečan a ilustrácie vytvoril mladý ilustrátor Jozef Gľaba.

Už koncom prvého štvrťroka bude otvorený prvý supermarket KRAJ v Devínskej Novej Vsi v Bratislave. O pár týždňov neskôr bude otvorená druhá predajňa supermarketového formátu v novej Petržalskej tržnici na Bratskej ulici.

Po otvorení predajní v Devínskej Novej Vsi a v Petržalke sa spoločnosť pustí do vytvorenia pilotnej prevádzky KRAJ v segmente „convenience“.

Popri remodelingu budú tento rok postupne otvorené aj ďalšie nové predajne pod touto značkou.

 

01 - Modified: 2023-04-11 07:29:15 - Feat.: - Title: Bločkobranie: Ako aj malá kampaň môže priniesť prekvapivé výsledky 02 - Modified: 2020-10-23 06:38:40 - Feat.: - Title: Terno rastie vo veľkoobchode, už má prvých 100 zákazníkov 03 - Modified: 2020-07-01 17:52:01 - Feat.: - Title: Terno a Kraj rozšírili benefity na vernostných kartách. Vybrané potraviny ponúkajú o pätinu lacnejšie 04 - Modified: 2019-02-14 08:58:12 - Feat.: - Title: Terno má novú kampaň Najobľúbenejšie potraviny. Budú z nej vraj tiecť slinky 05 - Modified: 2018-09-20 15:22:01 - Feat.: - Title: V Bratislave pribudli dve nové predajne potravín KRAJ
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:53