Súťaž Epica Awards je unikátna tým, že namiesto špecialistov tvoria porotu redaktori z vyše dvesto tematických webov a magazínov, ktoré vychádzajú v rôznych krajinách.
Slovenské agentúry tento rok poslali do súťaže dokopy 56 prihlášok, pričom šesť sa dostalo na shortlist.
Kreatívna dvojica a MADE BY VACULIK majú šancu získať po dve ocenenia. Prvá spomenutá agentúra konkrétne v kategóriách Health & Beauty a PR za prácu Bad Luck Brian promuje neviditeľné strojčeky pre klienta Ortodoncia Klostermann.
Tím z MADE BY VACULIK predstavil porote svoj Hit roka '73 pre Zlatý Bažant, s ktorým má šancu zabodovať v kategóriách Alkoholické nápoje a Humor.
Vo finálnom výbere sa tiež predstaví práca agentúry dotcom advertising Let's Play pre Slovnaft. Ocenenie môže získať v kategórii Native Advertising.
Porotu oslovilo aj posolstvo Každá láska je láska pre Pernod Ricard. Agentúra JANDL tak zabojuje o cenu v kategórii Public Interest – Gender Equity.
Výhercov Grand Prix a zlatých ocenení spoznáme 9. decembra. Agentúry odmenené za svoje práce striebrom či bronzom sa budú tešiť o deň neskôr.
Porota Epica Awards má tento rok z hľadiska počtu reklám takmer dvojnásobne ťažšie rozhodovanie. Celkovo do súťaže prišlo zo 64 krajín 3184 prihlášok, pričom minulý rok ich bolo 1980.