V predvianočnom čase spúšťa spoločnosť Home Credit novú televíznu kampaň, ktorej cieľom je podporiť možnosť nákupov s odloženým začiatkom splácania. Home Credit týmto podporuje svojich partnerov v maloobchode, teda kamenné predajne a eshopy.
Nové reklamné spoty sú vysielané na Slovensku aj v Českej republike. „Naše televízne spoty ukazujú, ako sa dá pohodlne nakúpiť na konci roku a začať pritom splácať až 3 mesiace po nákupe," hovorí Jan Vašíček, vedúci oddelenia Brand a marketingovej komunikácie spoločnosti Home Credit a dodáva: „Reklama ukazuje ľuďom cestu, ako nezaťažiť rodinný rozpočet pred Vianocami. Ľudia si pritom môžu vybrať, či pôjdu nakupovať k partnerom Home Creditu alebo si vybavia nákupný účet priamo na webových stránkach splacajpotom.sk.“
Spoty sú nasadené na televíznych staniciach Markíza Group. V Českej republike sú vysielané na programoch Prima Group, Barrandov Group a staniciach Atmedia. Vysielať ich budú až do 15. decembra 2021. Na príprave kampane spolupracoval Home Credit s produkčnou agentúrou Gate 78 zo Zlína.