„Nejde ale o žiadnu revolúciu,“ hovorí na margo tohto kroku predseda predstavenstva PSS Imrich Béreš. „Skôr treba hovoriť o evolučnej zmene, ktorú si vyžiadal život, no ktorá zároveň nadväzuje na pozitíva doterajšieho loga Prvej stavebnej sporiteľne.“
Nové logo nie je úplne vymenené. Charakteristické črty si nechalo, je však vizuálne atraktívnejšie a modernejšie. Podľa prieskumov, verejnosť vnímala staré logo ako nemoderné. Pri príprave nového loga v PSS kládli dôraz na modernosť grafiky, súčasný a vizuálne príjemný dizajn pri zachovaní pôvodných charakteristických čŕt - domček pozostávajúci z troch geometrických tvarov. Jeho architektúra sa ale zmenila. Z kedysi obľúbeného poschodového (dvojgeneračného) rodinného domu sa stal v súčasnosti populárny bungalov.
"Doterajšie logo bolo kvôli kompozícii náročné graficky aplikovať. Preto sme pristúpili k jeho vizuálnemu zjednodušeniu, pričom sme dodržali jeho pôvodnú farebnosť," hovorí kreatívny riaditeľ agentúry Respect APP Mario Poór.
Vynovené logo je súčasťou už spustenej kampane- Bývať vo dvojici sa oplatí. Mimochodom, súčasná kampaň PSS prináša ešte jednu novinku. K tradičnému Lišiakovi pribudla jeho nová partnerka. Odteraz budú riešiť situácie spojené s bývaním spoločne.
PSS mení aj logo.
Staré logo
Nové logo