StoryEditor

Mondelez chystá spoluprácu s youtubermi. Kampaňou podporí svoje kľúčové značky

09.08.2017, 12:27
Autor:
(red)(red)
Kampaň je plánovaná na obdobie návratu detí do školy. Špeciálny školský zápisník navrhol youtuber Expl0ited.

„Obdobie pred otvorením školského roka je z hľadiska nákupného správania veľmi silné. Nerastie pritom len predaj školských potrieb, ale aj iných produktov a medzi nimi i desiatej do školy,“ hovorí Kristýna Vlasáková, špecialistka Mondelez pre instore aktivačné kampane.

Práve na toto obdobie pripravuje Mondelez v predajniach silnú podporu svojich kľúčových značiek Milka, Oreo, Brumík a Halls z kategórie čokolád, sušienok a bonbónov. Prvú spoločnú kampaň, ktorú tvorí viditeľné vystavenie v obchodoch vrátane letákovej podpory zároveň prepojí s doplnkovou kampaňou pripravovanou v online priestore a na sociálnych sieťach v spolupráci s youtuberom Expl0itedom. Známy youtuber je aj autorom špeciálneho školského zápisníka, ktorý bude v auguste a septembri vo vybraných predajniach distribuovaný zdarma za nákup vybraných produktov. V rámci kampane realizuje Expl0ited aj tri autogramiády v exponovaných obchodných centrách.

Kreatívny koncept instore kampane pripravila agentúra PR.Konektor, komunikáciu na sociálnych sieťach vrátane spolupráce s youtubermi zastrešuje influencerská agentúra The Hive.

Kampaň prebieha aj na českom trhu. Jej hlavnou tvárou je známy youtuber Jirka Král, ktorý navrhol špeciálne číslo svojho komiksového časopisu so zábavnými úlohami pre svojich fanúšikov.

01 - Modified: 2023-06-09 08:52:07 - Feat.: - Title: New Business Barometer 2022: Víťazi mediálnych tendrov, obrovské rozpočty a prekvapujúce prehry 02 - Modified: 2017-04-04 10:19:58 - Feat.: - Title: Deti zachraňujú pre Milku veľkonočného zajačika. V novej kampani
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 01:29