S rádiovými, respektíve audio reklamy mávame už dlhšie v Hodnotení Stratégií problém. Chodí nám ich málo a porotcovia väčšinou nad nimi krútia nosom.
To však nebol prípad minulého mesiaca. Víťaz kategórie - Alan Murin, This is locco, SPP a ich Dark mode zabodoval tak, ako sa patrí. Pozrite si, čo konkrétne táto zostava urobila:
Opis víťaznej práce:
Song Dark mode je výnimočným spojením textu s kampaňovým posolstvom, hudby a interpretácie. Veľmi atraktívne sme novým songom edukovali mladých o potrebe odložiť smartfóny, šetriť energiu a žiť život.
Vizitka víťaznej práce:
Kategória: Audio reklama
Klient: SPP
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Juraj Kováč
Art director: Marek Sivý, Dominik Mičuda, Juraj Sapara
Strategy director: Juraj Kováč
Copywriter: Barbora Jančová
Account manager...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: 0 - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií
02 - Modified: 2024-07-19 08:44:34 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Vyhrala podpora novinárom. Podľa poroty je to drzé a silné
03 - Modified: 2024-07-19 08:22:25 - Feat.: 0 - Title: Film, tv reklama: Neminiem má milú slovnú hračku a príjemnú exekúciu, chváli porota
01 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
02 - Modified: 2024-07-19 12:02:11 - Feat.: - Title: Bola to radosť hodnotiť!
03 - Modified: 2024-07-19 11:52:58 - Feat.: - Title: Digital social media: Najlepšia práca mesiaca? SWIPE
04 - Modified: 2024-07-19 11:19:22 - Feat.: - Title: Kampaň a PR: Porote sa najviac páčili kampane pre Billu a Tatra banku
05 - Modified: 2024-07-29 11:20:07 - Feat.: - Title: Out of home: O2 a Triad priniesli zaujímavý street art