Kategória Digital social media mala v májovom Hodnotení Stratégií pomerne slušné zastúpenie. Porote sa však páčila iba jedna práca, ostatné cez sito neprešli.
Skutočná 0,0 na mape zabodovala na social media aj medzi vizuálmi. Ale na ročné finále to tentokrát nestačilo.
Opis práce:
Zlatý Bažant Radler 0,0 je partnerom triatlonového šampionátu v X-BIONIC. Na akciu sme mali upozorniť postom na sociálnych sieťach Zlatého Bažanta. Nič sme nevymysleli. Iba sme to našli. Na mape, ktorá je dôkazom toho, že nápis 0,0 – hlavný symbol nášho produktu – sa skutočne nachádza priamo v areáli X-BIONIC. Ako dve bežecké dráhy vedľa seba, dokonca aj s čiarkou medzi nimi!
Vizitka:
Kategória: Digital social media
Klient: Heineken Slovensko
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative director: Juraj Kováč
Art director: Martin Jaňák
Strategy director: Juraj Kováč
Copywriter: Michal Roháček
Account manager: Petra Kalmárová
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 41% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-13 13:15:21 - Feat.: 0 - Title: Craft: Slovník odcudzených slov sa stal top prácou mesiaca aj roku 2024
02 - Modified: 2024-06-13 13:14:44 - Feat.: 0 - Title: Online film a video: Slovník odcudzených slov zdeklasoval konkurenciu
01 - Modified: 2024-10-16 14:46:21 - Feat.: - Title: Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii
02 - Modified: 2024-10-16 14:10:43 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu
03 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií
04 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky
05 - Modified: 2024-10-16 13:56:23 - Feat.: - Title: Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou