StoryEditor

Media a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK

11.03.2024, 16:45
Autor:
redred

Celá pravda ale znie, že v oboch súťažila iba ich práca Manifest pre Tatra banku. 

Vo februárovom Hodnotení Stratégií sme mali celkovo menej prihlásených prác. MADE BY VACULIK ale nič...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:26:58 - Feat.: 0 - Title: Selfpromo: Zaraguza sa porote páčila a postupuje do ročného finále 02 - Modified: 2024-03-11 14:19:34 - Feat.: 0 - Title: OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku 03 - Modified: 2024-03-11 14:53:12 - Feat.: 0 - Title: Online video: Vyhral Manifest Tatra banky, ale nebolo to najlepšie hodnotenie 04 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu 05 - Modified: 2024-03-12 08:18:28 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca" 06 - Modified: 2024-03-11 15:37:31 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo
01 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko 02 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke 03 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií 04 - Modified: 2024-07-19 09:51:20 - Feat.: - Title: Vizuál: Hokej je Superb vyvolal v porote úsmevy 05 - Modified: 2024-07-19 08:44:34 - Feat.: - Title: Online film a video: Vyhrala podpora novinárom. Podľa poroty je to drzé a silné
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:35