StoryEditorMedia a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK
Celá pravda ale znie, že v oboch súťažila iba ich práca Manifest pre Tatra banku.
Vo februárovom Hodnotení Stratégií sme mali celkovo menej prihlásených prác. MADE BY VACULIK ale nič...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:26:58 - Feat.: 0 - Title: Selfpromo: Zaraguza sa porote páčila a postupuje do ročného finále
02 - Modified: 2024-03-11 14:19:34 - Feat.: 0 - Title: OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku
03 - Modified: 2024-03-11 14:53:12 - Feat.: 0 - Title: Online video: Vyhral Manifest Tatra banky, ale nebolo to najlepšie hodnotenie
04 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu
05 - Modified: 2024-03-12 08:18:28 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca"
06 - Modified: 2024-03-11 15:37:31 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo
01 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
02 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
03 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií
04 - Modified: 2024-07-19 09:51:20 - Feat.: - Title: Vizuál: Hokej je Superb vyvolal v porote úsmevy
05 - Modified: 2024-07-19 08:44:34 - Feat.: - Title: Online film a video: Vyhrala podpora novinárom. Podľa poroty je to drzé a silné