Oplatí sa vôbec prihlásiť do nového ročníka Young Lions Slovakia? Stojí to vyše 100 eur, každý rok je tam viac ako 100 prác, človek sa veľmi nevyspí a navyše, šanca že vyhrá nie je veľká. Odpoveď je jasná. Áno! Ak by som sa ešte mohol prihlásiť, hneď vypĺňam prihlášku. Je to súťaž, ktorá ti zmení život.
Dobre, život možno nie, ale kariéru určite. Young Lions je čarovný týždeň, počas ktorého sa dobrovoľne vzdáš spánku a vymýšľaš. Raz je to total brutal digitálna fičúrka, potom print, aký svet ešte nevidel. Neskôr točíš film, vymýšľaš netradičné média, PR a ak máš ešte silu, s parťákom arťákom vymýšľate dizajn. Keď nevyhráš, pôjdeš na pivo a budúci rok to skúsiš znova. Ak vyhráš, tak sa môžeš tešiť na najlepší festival, aký si kedy zažil. Nikde inde na svete nenájdeš taký počet geniálnych nápadov na meter štvorcový. Naživo uvidíš ľudí ako David Droga a spol. Pôjdeš na prezentácie TOP firiem ako sú Apple, Google, Microsoft ale môžeš zablúdiť aj na menšie, kde zistíš, že aj malé kampane môžu mať obrovský dopad na tento svet. A navyše galavečer s odovzdávaním zlatých levov je ako z úplne iného sveta. To sa ani nedá opísať, to musíš zažiť (odpustite mi toto klišé). A čo je na celom Cannes najlepšie? Uvedomíš si, že reklama je jedným z najlepších jobov na svete.
Registrácia do súťaže je spustená. Už teraz môžete registrovať svoje dvojčlenné tímy do týchto kategórií: DIGITAL, PRINT, MEDIA, PR, FILM a Marketers.
Tímy musia byť zložené z profesionálov do 30 rokov (narodení 23. júna 1992 a neskôr).
Víťazi dostanú možnosť prezentovať svoje schopnosti priamo vo svetovej konkurencii Young Lions Competetion 2023 v Cannes.
Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, s.r.o., ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.
Partneri jednotlivých kategórií:
Digital - Asociácia mediálnych agentúr (AMA)
Media - Telekom
PR - Slovenská sporiteľňa
Print - Heineken Slovensko
Film: BRATISLAVA TOURIST BOARD
MARKETERS: TV JOJ
Mediálni partneri súťaže:
Pretlak
StartitUp
Shutterstock
V stredu 1. marca o 15.30 vás pozývame do Cafe Ziegelfeld na WORKSHOP, kde si môžte vypočuť tipy od skúsených absolventov súťaže, poroty, ale aj rady, ako si čo najefektívnejšie poradiť s časom, alebo akými postupmi si pomôcť pri vypracovaní zadania.