Polestar svieti jasno
Švédsku automobilku, ktorá sa po odtrhnutí od VOLVO vydala na svoju plne elektrickú cestu, máme úprimne radi. Kombinuje to najlepšie z tradičného švédskeho minimalizmu v designe, nekompromisnú kvalitu a moderný prístup k pohonu autmobilov. Aktuálne má v ponuke športové kupé Polestar 1 a štvordverový fastback Polestar 2, ale v najnovšom videu odhalil až tri nové modely! Môžeme sa tešiť na SUV Polestar 3, SUV kupé Polestar 4 a vlajkovú loď, GTčko Polestar 5. SUPER!
Sygic naviguje Indiu
Pri automobiloch ešte na moment ostaneme – slovenský Sygic sa stane natívnou navigáciou všetkých nových áut od Škoda a VW v Indii! U nás prakticky neznáme modely ako Škoda Kushaq a Slavia, alebo VW Virtus tak budú nosiť v sebe kus Slovenska. Michal, gratulujeme!
Poznáte najväčšie produktové prepadáky Microsoftu?
Priznávame, naše vnímanie Microsoftu sa dramaticky otočilo s príchodom konzoly Xbox, ktorou si gigant z Redmondu postupne vylepšil „non-cool“ imidž a dostal sa pod kožu aj mladším ľuďom. Dnes sa dokonca ich kľúčový produkt, nová generácia Windows 11, rovnako ako už jej predchodca, dá nazvať veľmi dobrým operačným systémom (a to je autor nadšenec Mac OS Monterey). Vráťme sa však v čase - pozrite si prehľad štrnástich (!) najväčších prepadákov, medzi ktorými nájdete hudobný prehrávač Zune, smartfóny Windows Phone a Lumia, virtuálneho asistenta Cortana, ale tiež legendárny nepodarok Windows Vista.
ADMA: cenník hodinových sadzieb
Vytvoriť kvalitnú reklamnú kampaň vyžaduje kvalitných ľudí, ktorých musíte rovnako kvalitne zaplatiť. Preto by sa tieto náklady mali niekde odraziť - vytvorili sme pre vás cenník priemerných hodinových sadzieb, ktorého cieľom je práve poskytnúť zadávateľom reklamy prehľad o hodinových sadzbách na jednotlivých pracovných pozíciách v ADMA členských agentúrach. Podrobnosti nájdete na webe ADMA.sk a tento dokument považujeme za jeden z najdôležitejších, ktorý sme ako ADMA priniesli na slovenský trh.
ADMA: etika v reklame
Séria článkov o etike v reklame, ktorú ADMA prináša v spolupráci s Radou pre Reklamu (RPR), pokračuje článkom o clickbaitoch, fake news weboch a preberaní obsahu. Ako takéto články a weby identifikovať a vyhnúť sa im?