StoryEditor

Seesame: Získali sme dve Sabre Awards za digitál

13.07.2021, 19:00
Agentúra Seesame získala dve prestížne medzinárodné ocenenia PR SABRE Awards 2021 v regióne EMEA.

Získali sme dve prestížne medzinárodné ocenenia PR SABRE Awards 2021 v regióne EMEA. Je to dôkaz, že digitálna transformácia ktorou sme prechádzali dva roky prináša ovocie. Seesame je už naozaj digitálna PR agentúra, schopná klientom prinášať moderné online riešenia, ktoré uspejú aj v medzinárodnej konkurencii.

  • Ocenenie v kategórii Non-Corporate - Associations poputovalo k Vaxinátorovi, ktorý na sociálnych sieťach odhodlane bojuje proti hoaxom o očkovaní.
  • Druhú sošku sme získali za inovatívny prístup v boji s depresiou počas pandémie s kreatívnym využitím rozšírenej reality, v kategórii AI/VIRTUAL REALITY/AUGMENTED REALITY/IMMERSIVE TECHNOLOGY.

„Sabre sú pre nás dôkazom toho, že cesta na ktorú sme sa pred dvoma rokmi vydali mala význam. Keďže v digitále sa stále niečo mení, asi nikdy nepoviem, že sa transformácia skončila. No dnes sme vďaka veľkému úsiliu celého tímu vo veľmi dobrej pozícii na to, aby sme klientom poskytovali to najlepšie PR v online priestor. Digitál ponúka nové možnosti a dáva nám do rúk iné komunikačné nástroje v technológiách aj na sociálnych sieťach. Opreli sme sa do toho, aby sme ich spoznali, dokázali sme s nimi efektívne pracovať a prinášať zmysluplnú komunikáciu,“ hodnotí Dávid Benedig, ktorý v Seesame vedie digitálny tím.

AR filtre na tlačovke ukážu čísla lepšie ako prezentácia

Nové nástroje sme využili aj v projekte, ktorého úlohou je prispieť k destigmatizácii psychiatrických ochorení. „Siahli sme po nových digitálnych nástrojoch, ktorými sme dali pomerne komplexnému projektu úplne nový, inovatívny, no zároveň zmysluplný rozmer. Vďaka tomu sa nám počas pandémie podarilo priblížiť k ľuďom a dokázať, že depresia je vážne ochorenie, ktoré si vyžaduje odbornú pomoc a adekvátnu liečbu,“ hovorí Marianna Dúbravická, Senior Manager a spoluautorka projektu.

Filtre v augmentovanej realite nie sú iba na zábavu. Na jednej z prvých online tlačových konferencií, ktoré sa počas pandémie koronavírusu na Slovensku uskutočnili, sme s ich spolu s odborníkmi odprezentovali dáta o dopadoch depresie na Slovákov a priblížili ľuďom, kde počas pandémie môžu vyhľadať pomoc.

Seesame

Pacienta, ktorý chce hovoriť, ale má obavy, ukryje náš avatar

Cieľom projektu Bez depresie bolo ukázať bežným ľuďom, čo pacienti s depresiou naozaj prežívajú. Kvôli stigme a riziku zhoršenia zdravotného stavu pacienta, sme však nemohli ukázať priamo reálnu tvár konkrétneho pacienta. V spolupráci so psychiatričkami sme preto vytvorili avatara. Nazvali sme ho Katarína a nechali sme ho v interaktívnom štúdiu vyrozprávať reálny prípad pacienta s depresiou. Vďaka Snapchat kamere je náš avatar interaktívny a reaguje na pohyby a mimiku osoby, ktorá je za „kamerou“ v live prenose. Katarína sa stala hviezdou našich 3 videí, ktoré na webe o depresii pomáhajú pacientom rozpoznať príznaky depresie a vyhľadať odbornú pomoc.

Na vysvetľovaní tém, ktoré sú niektorým ľuďom vzdialené, a preto z nich majú strach, je postavený aj druhý ocenený projekt - Vaxinátor. V Seesame sa dlhodobo snažíme o kultiváciu informačného priestoru, ktorý je plný dezinformácií. Aj Vaxinátor na ne reaguje, rovnako ako na obavy z očkovania či hoaxy, ktoré sa počas pandémie začali šíriť.

Nevyjadruje sa iba súhlasiaca bublina

S dvojicou mladých vedcov sme sa vydali na neľahkú cestu boja proti dezinformáciám na sociálnych sieťach, s cieľom ukázať ľuďom, že nemajú dôvod odmietať očkovanie. Vytvorili sme profil, ktorý vysvetľuje, zdieľa užitočné fakty a poskytuje priestor na diskusiu.

„Komunikácia založená na jednoduchom jazyku, autenticite, faktoch a slušnej diskusii oslovila ľudí naprieč celým názorovým spektrom. A to napriek tomu, že do reklamy sme nedali ani jediné euro. Sme radi, že vďaka Vaxinátorovi, ktorý sa stal populárnym a rešpektovaným zdrojom overených informácií o očkovaní, môže proti hoaxom bojovať každý z nás,“ hovorí Alexandra Katkinová, Account Manager a spoluautorka projektu.

PR článok

01 - Modified: 2021-03-26 17:35:49 - Feat.: 0 - Title: Prokop 2020: Najúspešnejšou agentúrou je Seesame a klientom Slovenská sporiteľňa 02 - Modified: 2020-10-05 10:57:36 - Feat.: 0 - Title: Najväčšia sieť PR agentúr oslavuje 50 rokov. Na Slovensku je jediným partnerom Seesame 03 - Modified: 2020-05-21 13:12:09 - Feat.: 0 - Title: Prvky augmentovanej reality nie sú iba pre zábavu. Boli súčasťou online konferencie o depresii
01 - Modified: 2024-03-13 09:57:25 - Feat.: - Title: Téma greenwashingu otvára firmám príležitosť na reputačné zisky 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-06-27 07:32:01 - Feat.: - Title: Tendre sú slabo pripravené, majú nejednoznačné zadanie a je v nich príliš veľa agentúr, hovorí PR brandža 04 - Modified: 2023-06-07 11:01:08 - Feat.: - Title: Problémy PR agentúr: Primerané odmeny, vysoká fluktuácia a mladí, ktorí sú občas ako trabant 05 - Modified: 2023-06-05 13:46:43 - Feat.: - Title: Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií)
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:58