Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.
V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať kvalitné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane.
Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sietiach.
Pre inšpiráciu preto uverejňujeme 5 kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za marec 2019. Pri každej je vidieť o koľko % lepšie čísla dosiahla v porovnaní s priemerom v sieti a aká firma ju vytvorila. Z každej kampane uverejňujeme max. 1 kreatívu.
Výber sme robili z tradičných segmentov, ako ukážku toho, že aj známe značky vedia tvoriť funkčné a klikané kreatívy a pritom to nie je click-bait a nevyvolávajú senzácie. Prikladáme tiež prekliky na články samotné, aby ste mohli posúdiť, ako sa copywriterom podarilo titulkom vystihnúť obsah.
- Kto skutočne stojí za Marošom Šefčovičom?
- Modulárne drevostavby zažívajú boom. Populárne sú najmä v okolí Bratislavy
- Bylinky ako prevencia pri únikoch moču. Viete, ktoré zaberajú?
- Prievidzskej firme sa podaril zázrak. Uznáva ju aj americké letectvo
- Viete, kto sa stane novým prezidentom? Tipnite si!