HN/Pavol Funtál
StoryEditor

Spor o trasovanie

02.05.2018, 10:24
Na začiatku roka 2015 hrozil pri výstavbe tunela Čebrať zosuv pôdy.

Diaľničiari predstavili niekoľko alternatívnych variantov trasovania diaľnice.

Ako najlepší z hľadiska technického, finančného aj environmentálneho sa NDS javí variant V2. K rovnakým záverom dospelo ministerstvo životného prostredia.

Pôvodne sa malo stavať podľa plánu V0.

Poslanci žiadajú stavať podľa ich vlastného variantu V3.

To by zahŕňalo posunutie západného portálu tunela a jeho predĺženie o ďalších 600 metrov. Šanobová tvrdí, že občania Hrboltovej žiadajú, aby im NDS dokázala, že ich trasovanie je nereálne.

„Ak je V3 nerealizovateľná na základe prieskumných diel z obdobia, počas ktorého neodhalili riziká plánovanej trasy V0, tak potom existuje logický záver, že argumenty NDS sú chybné,“ nazdávajú sa poslanci.

01 - Modified: 2024-11-19 10:13:18 - Feat.: - Title: Pre opravu mosta v úseku D1 Dubná Skala - Turany platia dopravné obmedzenia 02 - Modified: 2024-11-15 12:28:27 - Feat.: - Title: PS sa domnieva, že rezorty dopravy a obrany plánujú časti diaľnic a železníc stavať v utajenom režime 03 - Modified: 2024-11-01 12:52:00 - Feat.: - Title: Pri nehode troch áut na D1 v smere z Bratislavy sa zranili traja ľudia 04 - Modified: 2024-10-31 15:44:04 - Feat.: - Title: Diaľnica D1 pri Zlatých pieskoch je po nehode už plne prejazdná 05 - Modified: 2024-10-13 11:36:06 - Feat.: - Title: Železnice verzus diaľnice. Komu štát na budúci rok pošle viac peňazí a ktoré projekty dostanú prioritu?
menuLevel = 2, menuRoute = focus/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
22. november 2024 06:42