Toyota ako japonská značka bola vždy synonymom kvality a spoľahlivosti. Okrem toho sa však do hláv motoristov zapísala aj ako výrobca vydarených hybridov a to ešte v čase, kedy to zásadne nevyžadovali prísne emisné limity Európskej únie. Vďaka rokom skúseností tak dnes ponúka jedny z najlepšie fungujúcich full-hybridných vozidiel na trhu vôbec, o čom sme sa presvedčili už niekoľkokrát pri redakčných testoch.
Svoj pohon pritom postupne pretlačila prakticky do každého svojho auta, vynímajúc odchádzajúci Land Cruiser a športové GR modely, ktoré sa zameriavajú na čistokrvný pôžitok z jazdy za asistencie konvenčných spaľovacích agregátov. Ak však túžite po úspore paliva a nie ste vodičom, ktorí vyžaduje vysoký výkon či rýdzo športové jazdné vlastnosti, na výber máte celkom bohatý zástup modelov.
Jedným z nich je aj Yaris Cross – kompaktný crossover z dielne Toyoty, ktorý sa dokonca pýši titulom bestselleru v segmente B-SUV a taktiež je dokonca najpredávanejším modelom značky v Európe. Iba v minulom roku prekonali predaje 200-tisíc kusov, aby si však obľúbenec aj mnohých Slovákov zachoval atraktivitu, automobilka pristúpila po troch rokoch od uvedenia k modernizácii. Novinku sme si medzi prvými vyskúšali a hoci na prvý pohľad nevyzerá zásadne inak, zmien nie je málo.
Dizajn stále funguje
Modernizácie často neprinášajú revolučné zmeny a podobným smerom sa uberala aj Toyota Yaris Cross. A čo viac, exteriér zostal prakticky úplne bez zmeny, až na novú sivú farbu lakovania Khaki a nový dizajn 18-palcových diskov kolies, určených pre stupeň výbavy Premiere Edition. V zásade to nevadí, model pôsobí stále mimoriadne sviežim dojmom a tak prečo meniť niečo, čo evidentne veľmi dobre funguje?
Zostáva vám 82% na dočítanie.