Čo myslíte, že najviac rozhoduje u ľudí pri výbere zdravotnej poisťovne?
Vychádzame z prieskumov a ankiet, v ktorých sa zisťuje, aký mal klient dôvod na zmenu zdravotnej poisťovne a tiež čo klienti najviac v poisťovniach oceňujú. Najčastejšie ľudia chcú nadštandardné služby a lepšiu dostupnosť zdravotnej starostlivosti. My kladieme dôraz na to, aby sme pacientovi pomohli dostať sa k lekárovi, keď ho potrebuje.
Pred dvomi týždňami sme spustili službu Lekár na diaľku, ktorá umožňuje kontaktovať poistencovi lekára kedykoľvek. Lekár môže pacienta na diaľku vyšetriť, zároveň mu môže predpísať aj lieky. V službe sú zapojení popri všeobecných lekároch a pediatroch aj špecialisti. Ide o 13 špecializácií a sú to takí lekári, ktorí sa vo všeobecnosti považujú za ťažko dostupných ako gastroenterológ, dermatológ, kardiológ a ďalší.
Je to dôležité, keďže vieme, že na vyšetrenie k špecialistovi sa čaká niekoľko týždňov až mesiacov. Zároveň trochu pomáhame selektovať a usmerniť pacientov. Špecialista na diaľku totiž pacientovi poradí, či si jeho stav ešte vyžaduje aj návštevu v ambulancii. A je veľa takých prípadov, keď to netreba. Zdravotný systém, samotné ambulancie, sú vďaka takýmto telemedicínskym riešeniam menej zaťažené.
Medzi vyhľadávané benefity patril donedávna aj zubný benefit alebo benefit ponúkajúci doplatky za lieky. Ani finančné benefity úplne nezmizli, len sa obmedzili financie, ktoré na ne poisťovne vynakladajú.
Tento mesiac sme v Hospodárskych novinách riešili, aké iné benefity budú poisťovne ponúkať namiesto zubného. V Dôvere ste sa vyjadrili, že nás čaká novinka, ktorú v septembri ešte len predstavíte. Je lekár na diaľku tou novinkou, ktorú ste mali vtedy na mysli?
Zostáva vám 72% na dočítanie.