Slovenská spoločnosť CloudTalk bola založená s cieľom zjednodušiť firmám telefonovanie s ich zákazníkmi.
„Bola zábava sledovať, ako náš produkt rieši problémy viac než 4 000 obchodných tímov a oddelení v styku s klientom vo vyše sto krajinách sveta. Zabezpečuje vyše 400 miliónov rozhovorov so zákazníkmi,“ hovorí Martin Malych, výkonný riaditeľ spoločnosti CloudTalk.
Nová investícia strategicky zrýchli rast a inovácie produktov spoločnosti CloudTalk, obzvlášť v oblasti jej cloudového telefónneho systému a riešení pre kontaktné centrá poháňané umelou inteligenciou. Investícia prichádza v čase snahy o zlepšenie výkonnosti a zvýšenie efektivity, informovala spoločnosť v tlačovej správe.
Cieľom CloudTalku je vylepšiť vlastné komunikačné nástroje poháňané AI, zabezpečiť pohodlnú integráciu s modernými podnikateľskými nástrojmi a používateľom po celom svete zabezpečiť bezproblémové interakcie.
„Videli sme zvyšujúci sa dopyt po nástrojoch na cloudovú komunikáciu, ktoré dokážu efektívne riešiť výzvy tímov v kontakte so zákazníkom. Používatelia chcú telefonické riešenie, ktoré im pomáha so základnými vecami ako zlepšenie kvality hovorov, zvyšovanie počtu zdvihnutých hovorov a sprehľadnením CRM databázy,“ uvádza Malych.
Malych pokračuje: „Zákazníci chcú, aby toto riešenie na telefonovanie bolo inteligentné. Napríklad, aby zhrnulo hovory vďaka umelej inteligencii, automatizovalo robenie si poznámok a monitorovalo názory zákazníkov vďaka analýze sentimentu.“
Spoločnosť sa zameriava na budovanie platformy, ktorá spĺňa požiadavky zamestnancov pracujúcich mimo kancelárie, ale ponúka zákazníkom aj inovatívne funkcie ako vytáčanie s pomocou AI, konverzačnú inteligenciu a rozpoznávanie hlasu. Víziou CloudTalk je vytvoriť jednotný ekosystém pre sales tímy a oddelenia starostlivosti o zákazníkov.
KPN Ventures, veľký holandský telekomunikačný operátor a hlavný investor, poslanie spoločnosti CloudTalk plne podporuje: „Sme ohromení z intuitívnych riešenií CloudTalk využívajúcich umelú inteligenciu a ich schopností vyhovieť stále sa meniacim potrebám moderných firiem,“ hovorí Sem Alberga, investičný riaditeľ spoločnosti KPN Ventures.
„Táto investícia je veľkým skokom vpred pri napĺňaní našich cieľov. Nielen z hľadiska finančného rastu, ale aj zásadnej transformácie toho, ako firmy komunikujú,“ uzatvára Martin Malych.