Osobný bankár, individuálny prístup či poradenstvo investovania do archívneho vína. Aj toto sú bonusy, ktoré dostávajú V.I.P. klienti v rámci „rozmaznávania“ od svojej banky. A nielen oni, ale aj ich rodinní príslušníci. „Služby privátneho bankovníctva sú samozrejme dostupné aj pre rodinných príslušníkov klienta podľa jeho želania. V banke uplatňujeme tzv. rodinný princíp starostlivosti o klienta,“ hovorí Peter Guľvaš, riaditeľ odboru privátneho bankovníctva VÚB banky. Samozrejmosťou je zachovanie dôverných informácií v tajnosti. „Privátne bankovníctvo poskytuje bonitnému klientovi a jeho rodinným príslušníkom individuálnu bankovú starostlivosť s maximálnou diskrétnosťou,“ hovorí Štefan Frimmer, hovorca Slovenskej sporiteľne. Služby pre rodinu privátneho klienta poskytuje aj J&T banka – v rámci služby Family office.
Individuálna starostlivosť a osobný bankár
Privátne bankovníctvo je exkluzívna nadštandardná služba. Neposkytujú ju automaticky všetky banky, ale ak áno, potrebujete mať u nich uložené dostatočné množstvo peňazí. „Táto starostlivosť nie je určená pre každého, nielen z hľadiska kvality, ale, samozrejme, aj ceny. Privátny bankár rieši všetky klientove požiadavky s dostupnosťou 24 hodín denne, 7 dní v týždni,“ hovorí Katarína Boledovičová, riaditeľka privátneho bankovníctva Tatra banky....
Zostáva vám 85% na dočítanie.