Hovorcom a hovorkyniam bánk (poisťovní) sme položili tri otázky: 1. Zdražili ste v tomto roku bankové poplatky, ak áno, o koľko? 2. Upravili ste aj podmienky pri svojich produktoch? 3. Plánujete zdraženie poplatkov ešte v tomto roku?
Tatrabanka, hovorca Boris Fojtík
1.
Filozofiou poslednej zmeny v sadzobníku poplatkov bolo povzbudiť klientov využívať naše digitálne služby a vybaviť všetko bez návštevy pobočky. Väčšina zmien poplatkov sa týka práve služieb spojených s hotovosťou alebo služieb, ku ktorým existuje bezplatná či lacnejšia alternatíva v aplikácii Tatra banka alebo Internet bankingu. Pri zmenách prinášame aj tipy, ako efektívne využívať naše služby. Tu sú niektoré zo zmien, ktoré platia od 31. 3.: poplatok za výber hotovosti na pobočke stúpol zo 4 na 5 eur, poplatok za výber hotovosti kartou Visa Electron z bankomatu iných bánk v SR a v zahraničí stúpol z 2 na 3 eurá, poplatok za výber hotovosti kreditnou kartou vzrástol z 2 na 3 eurá.
2.
V rámci zmeny cenníka poplatkov sme upravili poskytnutie zľavy z poplatku za vedenie účtu s balíkom služieb Tatra personalTB, ktorá úzko súvisí s rozšírením služieb balíka o Google PAY a Apple PAY. 50-percentná zľava z ceny balíka sa poskytne, ak v sledovanom období zrealizoval klient aspoň 7 transakcií prostredníctvom nasledujúcich inovácií Tatra banky: mobilná aplikácia Tatra banka, Viamo, platba na internete s využitím jednorazového čísla karty, vygenerovaného v aplikácii MobilePayTB. Zľavu poskytne banka z poplatku za vedenie účtu s balíkom služieb klienta využívajúceho inovácie, teda aj v prípade, že ich bude využívať ako dispon...
Zostáva vám 85% na dočítanie.