Nemecký módny koncern Hugo Boss chce opäť viac vyrábať v Európe a Amerike.
"Našou stratégiou je: To, čo sa predáva v Amerike, by sa malo vyrábať v Amerike. Čo sa predáva v Európe, v Európe," uviedol šéf koncernu Daniel Grieder pre nedeľník Welt am Sonntag. Dopravovať tovar z jedného kontinentu na druhý už podľa nezodpovedá dnešnej dobe.
Za dôvod tejto zmeny považuje Grieder geopolitické napätie. "Chceme znížiť svoju závislosť pri obstarávaní a výrobe, aj keď by bolo pre nás lacnejšie, keby sme vyrábali len v Ázii," povedal.
Koncern však neplánuje budovanie nových závodov. "Rozširovanie produkcie v Európe a Amerike sa bude uskutočňovať predovšetkým prostredníctvom dodávateľov," doplnil Grieder.
01 - Modified: 2024-11-21 14:44:44 - Feat.: - Title: Obchodná vojna s USA môže mať v Európe za následok recesiu a vysokú infláciu
02 - Modified: 2024-11-20 11:37:57 - Feat.: - Title: Veľká analýza: S Trumpom prídu čistky. Aký bude jeho skutočný vplyv na celosvetovú ekonomiku?
03 - Modified: 2024-11-19 10:03:28 - Feat.: - Title: Európe chýba odvážna hospodárska politika. Mala by spojiť svoje sily a zdroje, vyhlásila Lagardová
04 - Modified: 2024-11-19 09:21:40 - Feat.: - Title: EÚ chce prinútiť čínske firmy, aby zdieľali technológie s európskymi partnermi, píše Financial Times
05 - Modified: 2024-11-19 08:43:58 - Feat.: - Title: Európske historické hotely získali významné ocenenie, bodovali aj tie zo Slovenska