Hodinu do Plzne, sto minút na hranice s Nemeckom a 150 minút do hornofalckého Schwandorfu.
Okrem cestujúcich, ktorí v železničnom spojení českej a bavorskej metropoly zatiaľ nemajú ani zďaleka konkurencieschopnú náhradu automobilovej dopravy, zaujímajú plány na rozvoj trate aj nákladných dopravcov.
Potrebu druhého kapacitného ťahu do Nemecka totiž nedávno oživili povodne a prerušenie hlavnej tepny pre prúdenie tovarov pri Děčíne.
Týmto mestom každý deň prejde priemerne stovka nákladných vlakov vezúcich dvestotisíc ton tovaru. Počas minulého týždňa však veľká voda trať poškodila do takej miery, že provizórne opravený úsek zvládal odbavovať výhradne osobné vlaky.
Nákladné súpravy tak podľa zástupco...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-07 09:03:19 - Feat.: - Title: Súťaž šitá pre ZSSK vyvolá problém. Sklz v liberalizácii musíme riešiť v Bruseli spolu s Rakúšanmi či Dánskom
02 - Modified: 2024-11-01 03:29:17 - Feat.: - Title: Rýchlovlaky cez Strednú Áziu aj zbližovanie Uzbekov a Kazachov so Západom. Ako Hodvábna cesta vstáva z popola?
03 - Modified: 2024-11-04 09:49:30 - Feat.: - Title: Šéf RegioJetu Jančura o konci IC vlakov: Čakal som, že to takto dopadne. Za akých podmienok by sa vrátil?
04 - Modified: 2024-10-31 11:03:05 - Feat.: - Title: Železnice pridávajú spoje na nadchádzajúce sviatky. Pribudne 25 vlakov
05 - Modified: 2024-10-13 11:36:06 - Feat.: - Title: Železnice verzus diaľnice. Komu štát na budúci rok pošle viac peňazí a ktoré projekty dostanú prioritu?