StoryEditor

Reťazce a výrobcovia sa vrhli do prebaľovania tovarov

09.10.2019, 00:00
Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce.

Ťažko nájsť spoločnosť, ktorá by nevyhlásila nejaký cieľ a zmenu týkajúcu sa obalov. Na mušku si berú obaly z polystyrénu, celofánu a niekde aj biorozložiteľné plasty a z plastových obalov sa prebaľuje do papiera.

Obal si síce primárne určujú výrobcovia, ale dôležité slovo majú aj veľké obchodné reťazce. Najviac hovoria o tých obaloch, ktoré sa týkajú ich vlastných značiek, ale tlačiť do zmien sa snažia aj výrobcov klasických značiek. Robiť „zelené a udržateľné“ zmeny je dnes dobrý marketing pre každú spoločnosť.



Bioplasty sa neosvedčili

Napríklad Tesco vo svojom „obalovom manuáli“ píše: Materiály ozna...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 15:55:40 - Feat.: - Title: Šéf Tatranskej mliekarne pre HN: vyvážame na Balkán aj do Nemecka, výrobu plánujeme rozšíriť aj o luxus 02 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 03 - Modified: 2024-11-16 18:10:20 - Feat.: - Title: Maloobchod sa za 35 rokov zmenil, bude sa ďalej digitalizovať. Pracovníkov je nedostatok 04 - Modified: 2024-11-12 23:00:00 - Feat.: - Title: Známy diskont prišiel s cenovou revolúciou – ako prvý znížil DPH 05 - Modified: 2024-11-09 23:00:00 - Feat.: - Title: Hrozby v tabletkách. Aké sú nebezpečné kombinácie liekov a potravín?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. november 2024 04:39