Pomáhajú stanoviť ceny na tovar v hodnote presahujúcej tri miliardy eur. Pôsobia v štyroch krajinách vrátane Slovenska a do ďalších štátov sa chystajú. Českému startupu Yieldigo sa darí a čoskoro sa chce pustiť aj do boja proti plytvaniu s potravinami.
Málokto sa počas nakupovania potravín v supermarkete pozastaví nad tým, aké zložité môže byť naceňovanie konkrétneho produktu. Väčšina zákazníkov si však čoskoro všimne, keď niektoré tovary razantne zdražejú, alebo naopak, zlacnejú. O najlepšiu vyváženosť ceny sa stará česká firma Yieldigo, ktorá vyvinula vlastné umelú inteligenciu. „Začínali sme traja, dvaja matematici a ja, ako technologický človek. Teraz máme dohromady dvadsať zamest...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.