StoryEditor

Dezinformácie z webu majú dať preč giganty

24.01.2018, 21:34
Reguláciu a monitorovanie požaduje Európska únia i britskí inzerenti.

Skupina britských inzerentov chce gigantom ako Facebook či Google šliapnuť na krk. Požadujú, aby tieto spoločnosti zriadili nezávislý orgán, ktorý by mal dohliadať na reguláciu nevhodných príspevkov. „Chceme nezávislý dozor.

Facebook a Google by mali zaviesť spoločnú politiku regulácie, monitorovania a odstraňovania nevhodného obsahu,“ povedal Phil Smith, generálny riaditeľ zo Zväzu britských inzerentov. Do tejto skupiny patria firmy ako Lloyds Banking Group, Univeler a Procter & Gamble.

Napríklad sociálnej sieti Facebook vyčítajú, že je verejnosti ľahko prístupná a obsah od jednotlivých používateľov je regulovaný len minimálne.

Nepotrebný projekt

Tomáš Varga z online marketingovej agentúry GoUp s...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-15 23:00:00 - Feat.: - Title: Kráľ dezinfoscény padol, dlhuje viac ako miliardu. Jeho populárny konšpiračný web zmenia na satirický portál 02 - Modified: 2024-11-14 19:51:44 - Feat.: - Title: Reportéri bez hraníc žalujú platformu X za spoluúčasť pri šírení dezinformácií a krádeži identity 03 - Modified: 2024-11-14 11:54:25 - Feat.: - Title: Španielsky denník La Vanguardia prestane publikovať na sieti X 04 - Modified: 2024-10-19 05:30:00 - Feat.: - Title: Prináša umelá inteligencia skutočný pokrok alebo ide iba o marketingovú horúčku 05 - Modified: 2024-10-15 19:42:57 - Feat.: - Title: Pred voľbami do europarlamentu sa objavili dezinformácie. Ich priebeh však nenarušili, vraví Jourová
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. november 2024 09:54