StoryEditor

Maloobchod budúcnosti je už tu: Algoritmus, ktorý ľuďom navrhuje outfit

23.12.2020, 06:24
Štúdia spoločnosti Forbes ukazuje, že zákazníci utratia za nákup o 48 percent viac, ak je prispôsobený na mieru.

Stitch Fix (SFIX) je zaujímavá americká spoločnosť poskytujúca personalizované služby online. V realite to znamená, že vďaka objemnému balíku detailných údajov o preferenciách klientov a kupovaných tovaroch v kombinácii s algoritmami, navrhuje klientom jedinečné oblečenie.

Klient oblečenie prvýkrát uvidí, až keď mu je doručené, pričom môže vrátiť tie kúsky, o ktoré nemá záujem.

Algoritmus pracuje s viac ako 90 zmysluplnými údajovými bodmi a s predikciou nákupného správania, prognózy dopytu a optimalizácie zásob.

Vo výsledku platí, že čím viac tovaru si zákazníci pomocou SFIX-u objednajú a posk...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-01 10:00:00 - Feat.: - Title: VIDEO Ľudia práve zistili že veľkosti XXL a 2XL nie sú rovnaké. Čím sa odlišujú a po ktorom by si mal siahnuť ty? 02 - Modified: 2024-10-30 18:00:00 - Feat.: - Title: Prečo vaše oblečenie aj po vypratí nevonia? Problém nemusí byť v aviváži, pozor na tieto drobnosti! 03 - Modified: 2024-10-28 11:26:40 - Feat.: - Title: Bezhlavo kupujú veci, ktoré nepotrebujú: Tieto znamenia utrácajú najviac peňazí z celého horoskopu 04 - Modified: 2024-10-03 16:00:00 - Feat.: - Title: Obľúbenú Barboru Polákovú v čiernej nikdy neuvidíte. Prečo ju nenosí a aké sú jej módne triky? 05 - Modified: 2024-10-04 12:00:32 - Feat.: - Title: Módna štylistka Zuzana Kanisová odhaľuje tajomstvá šetrenia. Prezradila, ktorý kúsok z vás spraví bohyňu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. november 2024 19:57