Ambície na zveľadenie tratí v Bratislave a jej okolí sú vysoké. Zoznam priorít počíta pri hlavnom meste s desiatkami projektov v hodnote stoviek miliónov.
Do plánu obnovy sa však z bratislavských tratí dostala len Ústredná nákladná stanica v Petržalke, ktorej koľaje sa podľa strategického dokumentu mali zrekonštruovať za predpokladaných 14 miliónov do roku 2025.
HN si vybralo štyri projekty, ktoré napriek tomu chcú železničiari realizovať v Bratislave v ďalších rokoch.
1. Hlavná stanica
Vstupná brána hlavného mesta a jej komplexná rekonštrukcia je naďalej témou rokovaní riadiaceho výboru na ministerstve dopravy, mesta aj Železníc Slovenskej republiky. Avšak vyzerá to tak, že cestujúca verejnosť sa drastických zmien tak skoro nedočká.
Železničiari sa nateraz rozhodli nečakať na konečný verdikt a využijú na menši...
Zostáva vám 85% na dočítanie.