Slovenské peňažné domy zavádzajú pri komunikácii s klientmi čoraz častejšie umelú inteligenciu. Tá im má uľahčiť hľadanie odpovedí na základné otázky.
Aký je limit bezkontaktnej platby? Akú najvýhodnejšiu hypotéku ponúkate? Môžem si ešte odložiť splátky úveru? Na podobné otázky vám z Tatra banky nemusí odpovedať človek na telefóne, ale chatbot Adam na webovej stránke inštitúcie. Ten sa slušne pozdraví a opýta sa, ako vám môže pomôcť.
Aj prevencia podvodov
Celosvetovému trendu v oblasti služieb sa nevyhli ani tuzemské peňažné domy. „Slovensko je v zavádzaní prvkov umelej inteligencie v bankovníctve pomerne ďaleko. Ak chcú banky udržať krok so svetovou špičkou, musia ju začať využívať,“ p...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-20 15:51:00 - Feat.: - Title: ECB varovala pred cenovou bublinou pri akciách spojených s umelou inteligenciou
02 - Modified: 2024-11-20 15:00:00 - Feat.: - Title: Odolnosť voči antibiotikám sťažuje liečbu. Dnes už pomáha umelá inteligencia
03 - Modified: 2024-11-19 23:00:00 - Feat.: - Title: Penta chce rásť s novými investormi. Prichádza Penta Fund
04 - Modified: 2024-11-14 16:01:06 - Feat.: - Title: OpenAI umožní umelej inteligencii ovládať namiesto používateľa počítač
05 - Modified: 2024-11-13 11:00:00 - Feat.: - Title: Preloží krik vášho dieťaťa. Nový detský monitor dychu používa AI, výsledky prekvapia