Za možnosťou pre hlavné mesto sa skrýva zlé čerpanie eurofondov. Do zoznamu dopravných projektov pribudli električky a trolejbusy pre Bratislavu.
Je to už päť rokov, čo Bratislava kúpila novú električku či nový trojlebus. Už čoskoro by sa to však mohlo zmeniť. V hre je masívna investícia do vozidlového parku verejnej dopravy v hlavnom meste za 141 miliónov eur. Za týmto scenárom sa skrýva zlé čerpanie eurofondov. Totiž čas, keď môžeme využiť staré zdroje z Bruselu, sa s blížiacim rokom 2023 skracuje, ale z 18,6 miliardy eur máme vyčerpanú len tretinu.
Použitie miliónov pre Bratislavu by tak bolo jedným z krízových scenárov, ktoré nedávno avizoval rezort dorpavy. „Ak to nepôjde na infraštruktúru...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 18:45:10 - Feat.: - Title: Na mnohých miestach komplikuje dopravu poľadovica
02 - Modified: 2024-11-21 18:29:36 - Feat.: - Title: Blanár našiel nového konzula v Európe a teraz mieri do Južnej Ameriky. Diplomatické úsilie ničí transakčná daň
03 - Modified: 2024-11-21 15:27:21 - Feat.: - Title: Električková trať v Petržalke bude mať plynulé financovanie
04 - Modified: 2024-11-21 10:50:03 - Feat.: - Title: Bratislavské mestské zastupiteľstvo schválilo nový postup pri vymáhaní vybraných pohľadávok
05 - Modified: 2024-11-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Slováci zamávali „termiňákom“ a zvolili výnosnejší postup. Hitom sú podielové fondy, mnohí však stále otáľajú