Kórejský výrobca pôsobiaci v Žiline začal s oslovovaním dodávateľov a rovnako aj s náborom nových ľudí. Plnú prevádzku by mohol spustiť už čoskoro.
Žilinská Kia bojovala s koronavírusom statočne. Aj napriek množstvu prekážok medzi poslednými v Európe svoj závod zatvorila a medzi prvými opäť spustila produkciu.
Motiváciou bol najmä dostatok objednávok a schopnosť vyrábať. No zatiaľ čo ostatní výrobcovia na Slovensku z hľadiska zmien už fungujú v predkrízovom režime, kórejskému závodu paradoxne jedna zmena vo výrobe chýba.
To by sa však malo podľa informácii HN už počas leta zmeniť. Severoslovenská automobilka totiž začala s oslovovaním svojich dodávateľov, aby sa pripravili na väčšie objemy produkcie.
Na pracovných portáloch zas pribúdajú ponuky práce v závode, keďže fabrika doplňu...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-15 19:22:00 - Feat.: - Title: Automobilky v USA vyzvali Trumpa, aby nezrušil daňové úľavy na elektromobily
02 - Modified: 2024-11-13 18:02:59 - Feat.: - Title: Nemecké automobilky stále trpia nedostatkom kvalifikovanej pracovnej sily
03 - Modified: 2024-11-12 10:00:00 - Feat.: - Title: Zákaz aj napriek snahe. Koniec spaľovacích motorov v EÚ platí, nastane od roku 2035
04 - Modified: 2024-11-05 17:30:00 - Feat.: - Title: Ficov kabinet po roku vo funkcii najviac dotuje jeden druh fabrík. Poslané stámilióny sa nám môžu vypomstiť
05 - Modified: 2024-11-04 12:40:00 - Feat.: - Title: Blázinec či chránená dielňa? Fiat musí prestať vyrábať svoj trhák, aby vôbec prežil