StoryEditorPotravinári si uvidia do „kuchyne“, majú odhaliť, ako tvoria svoje ceny
Nové opatrenie má pomôcť upraviť vzťahy medzi výrobcami potravín a obchodníkmi. Tí sa k nemu však zatiaľ stavajú opatrne.
„My chceme pivo predávať, nie darovať,“ odpovedal šéf Heinekenu Rene Kruijt v rozhovore pre HN na otázku, či majú problémy s obchodnými podmienkami reťazcov.
Práve preto nie sú v súčasnosti produkty nášho najväčšieho pivovaru dostupné na pultoch prevádzok CBA. A to je iba jeden z prípadov, keď sa výrobcovia nedokázali s obchodníkmi dohodnúť na podmienkach spolupráce. Na podobnom princípe stojí aj známy spor Urpineru s Kauflandom či konflikt, ktorý mali Baliarne obchodu Poprad s Tescom. Britský reťazec vtedy nepredával Popradský čaj ani kávu.
Práve takýmto situáciám by mali zabrániť nové opatrenia na posilnenie cenovej transparen...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-21 15:55:40 - Feat.: - Title: Šéf Tatranskej mliekarne pre HN: vyvážame na Balkán aj do Nemecka, výrobu plánujeme rozšíriť aj o luxus
02 - Modified: 2024-11-14 13:17:30 - Feat.: - Title: Tabakové výrobky si dokáže kúpiť každé štvrté dieťa, vyplýva z kontrol Slovenskej obchodnej inšpekcie
03 - Modified: 2024-11-12 23:00:00 - Feat.: - Title: Známy diskont prišiel s cenovou revolúciou – ako prvý znížil DPH
04 - Modified: 2024-11-13 05:51:27 - Feat.: - Title: Hrozba Trumpových ciel zatrasie Áziou, no samuraji vedia, ako na to
05 - Modified: 2024-11-09 23:00:00 - Feat.: - Title: Hrozby v tabletkách. Aké sú nebezpečné kombinácie liekov a potravín?