StoryEditor

Ľudia pracujúci v doprave starnú a nových je málo

24.02.2019, 23:00
Deti vracia na dopravné školy motivujúce štipendium a záruka práce v známych firmách.

Zamestnanci v doprave sú čoraz starší. Náhrada zo škôl prichádza veľmi pomaly. Tento problém sužuje tak dopravcov na cestách, ako aj na koľajniciach. V štátnych železničných podnikoch chýbajú najmä rušňovodiči a kvalifikovaní technickí pracovníci.


Firmy starnú
Priemerný vek zamestnancov nákladného prepravcu ZSSK Cargo je 47 rokov. „Najviac zamestnancov evidujeme vo vekovom intervale 50 až 62 rokov, čo predstavuje 51 percent z celkového počtu zamestnancov,“ povedala hovorkyňa spoločnosti Silvia Kuncová. Čísla naznačujú, že ak si firma nepodchytí dosť mladých, najneskôr do 15 rokov bude na dô...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-18 16:53:33 - Feat.: - Title: Veľká REPORTÁŽ zo Strednej Ázie: Trištrvrte milióna novorodencov ročne. Uzbekovia chcú využiť populačný boom 02 - Modified: 2024-11-17 16:08:07 - Feat.: - Title: V noci bude uzavretá diaľnica D1 medzi Popradom a Mengusovcami aj tunel Bôrik 03 - Modified: 2024-11-16 16:34:00 - Feat.: - Title: New York spoplatní vjazd na Manhattan, má to zmierniť dopravnú záťaž. Donald Trump je proti 04 - Modified: 2024-11-14 13:57:30 - Feat.: - Title: Časť diaľnice D1 v Bratislave čoskoro úplne uzavrú: NDS už chystá prepojenie kľúčových úsekov (veľký prehľad) 05 - Modified: 2024-11-13 18:02:59 - Feat.: - Title: Nemecké automobilky stále trpia nedostatkom kvalifikovanej pracovnej sily
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. november 2024 12:40