StoryEditor

Storočné koľaje na juhu si vyžadujú rázne opravy

04.04.2018, 00:00
Železnice pre stav koľajníc nemajú ako zatraktívniť cestovanie z Bratislavy do Košíc južnou trasou.

Južné železničné spojenie západu s východom Slovenska je stále v nevyhovujúcom stave. Hoci po trati od vlaňajšieho leta premáva priama linka z Bratislavy do Košíc, národný dopravca tvrdí, že celý úsek si vyžaduje zásadné rekonštrukcie. Tie môže iniciovať jedine ministerstvo v spolupráci so Železnicami Slovenskej republiky. Štát má na opravy koľají k dispozícii stovky miliónov z európskych fondov.


Celoplošný problém
Takzvaná južná železničná trasa je stále nedostatočne konkurencieschopná. Národný dopravca upozorňuje, že za to môže jej technický stav. „Zásadná modernizácia južnej trasy a výstavba nového spojenia s ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-14 07:56:18 - Feat.: - Title: Minister Taraba ohlásil nové výzvy na obnovu domov. Kedy sa môžete zapojiť a koľko peňazí dostanete? 02 - Modified: 2024-10-22 14:27:45 - Feat.: - Title: Šéf ZSSK: Naše IC vlaky majú iba 50-percentnú obsadenosť, ľudia preferujú expresy 03 - Modified: 2024-10-14 13:54:14 - Feat.: - Title: Minister Ráž: Stanica v Stupave by v budúcnosti mala slúžiť ako zázemie pre vlaky 04 - Modified: 2024-10-14 13:30:00 - Feat.: - Title: Na opravu domu vám dá štát až 10-tisíc eur. Polovicu peňazí vám môže dať aj vopred 05 - Modified: 2024-10-08 15:39:27 - Feat.: - Title: Rímska radnica začala obnovu fontány di Trevi, dokončená má byť do konca roka
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. november 2024 20:25