StoryEditor

Heineken mení dizajn fliaš Corgoňa

01.03.2007, 23:00

V hurbanovskom pivovare spoločnosti Heineken začali plniť pivo Corgoň do nového typu fliaš. "Po investíciách do zvýšenia kvality piva, redizajne loga a etikiet prišla na rad aj zmena fľaše. Corgoň sa odlíši od značiek ostatných výrobcov a ešte výraznejšie sa priradí k portfóliu značiek skupiny," tvrdí hovorca Heinekenu Roman Krajniak.
Pivo sa na Slovensku dlhé roky plnilo do jednej unifikovanej fľaše typu NRW. Jednotlivé pivné značky sa odlišovali iba dizajnom svojich etikiet. Trendom v pivovarníckom svete je však zaujať pozornosť konzumenta aj zaujímavým vzhľadom nápojového obalu. Heineken si pre Corgoň vybral fľašu typu ZGB.
V novej fľaši spotrebitelia nájdu tak svetlé 10- a 12-stupňové pivo, ako aj tmavé 11,5-stupňové. Nová fľaša je o 15 percent ľahšia a je charakteristická zúženým krčkom a oblým telom. Špecifickou farbou fľaše pre značku Corgoň ostáva hnedá. Jednotlivé druhy piva sú jednoducho odlíšiteľné podľa farebného spracovania etikiet.

menuLevel = 2, menuRoute = dennik/podniky-a-trhy, menuAlias = podniky-a-trhy, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
22. november 2024 01:35