Spoločnosť Kofola dosiahla v 1. polroku 2007 na Slovensku obrat 780,705 milióna Sk. Predstavuje to nárast v porovnaní s rovnakým obdobím vlani o 30,1 %. Celkové tržby skupiny Kofola v krajinách strednej Európy sa vyšplhali na 2,454 miliardy Kč, v prepočte asi 2,876 miliardy Sk, čo predstavuje zvýšenie oproti 1. polroku 2006 o 23,1 %.
V rámci skupiny Kofola sa z pohľadu výšky rastu najlepšie darilo dcérskej spoločnosti Santa trans ČR, ktorá dosiahla v sledovanom období 62,9-% rast. Nemenej úspešné boli aktivity v ostatných krajinách. Začiatkom roku spoločnosť Kofola predstavila tradičný česko-slovenský kolový nápoj Kofola maďarským spotrebiteľom a aj tento krok pomohol spoločnosti k 45,2-% rastu v Maďarsku v 1. polroku 2007 oproti rovnakému obdobiu minulého roka.
Na poľskom trhu je z pohľadu spoločnosti kľúčový ovocný produktový rad Jupí, ku ktorému sa viazali intenzívne marketingové aktivity a priniesli 48,8-% rast.
Podľa vyjadrenia generálneho riaditeľa spoločnosti Kofola Holding Jannisa Samarasa cestou strategických akvizícií v Českej republike a Poľsku a investícií do súčasných výrobných a obchodných aktivít v celej V4 pokračuje firma v napĺňaní svojej vízie stať sa jedným z troch najväčších hráčov na poli nealko nápojov v tomto regióne.
V 1. polroku 2007 pracovalo v spoločnosti Kofola na Slovensku 305 pracovníkov a celá skupina zamestnáva v rámci regiónu 1 336 pracovníkov.
TASR o tom informovalo vedenie spoločnosti.
(1 CZK = 1,172 SKK)