Automobilka PSA Peugeot Citroën, druhá najväčšia v Európe, dnes predstavila strategický plán, ktorý do roku 2010 počíta s maržou prevádzkového zisku na úrovni 5,5 až 6 %.
Francúzska skupina si vytýčila cieľ stať sa najviac konkurencie schopnou automobilkou v Európe. Do konca desaťročia má konkurent nemeckého Volkswagenu predať viac ako 4 milióny áut ročne. V roku 2006 sa predalo 3,36 milióna.
Na dnešnom brífingu generálny riaditeľ Christian Streiff, ktorý do čela skupiny nastúpil vo februári 2006, uviedol, že skupina plánuje silný comeback Peugeotu a urýchlenie zotavenia Citroënu. Tieto ciele sa majú dosiahnuť výrazným zlepšením kvality produktov a servisu a ofenzívou 53 nových modelov oboch značiek.
Francúzska skupina v tomto roku plánuje celkovo zrušiť 4 800 pracovných miest vo Francúzsku prostredníctvom dobrovoľného odchodu. V uplynulom roku platil zákaz prijímania nových pracovníkov a bol zrušený závod v anglickom Rytone.
StoryEditor