StoryEditor

Čo znamená "Print 2.0"? HP

31.08.2007, 08:37
Ak ste vždy túžili po vytvorení vlastnej papierovej bábiky Gwen Stefani, tak teraz máte šancu. HP spúšťa novú online kampaň, kde značková počitačová móda znamená znovuzrodenie tlače.

Najnovšia kampaň HP "What do you have to say?" z produkcie agentúry Goodby, Silverstein & Partners ponúka tlač najrôznejšieho kontentu populárnej speváčky Gwen Stefani, zakladateľa spoločnosti Burton Snowboards Jake-a Burton-a a grafickej dizajnérky Pauly Scher priamo z internetu. Každá postava má vlastnú podstránku na HP.com v ktorej si dokáže návštevník vytvoriť a následne vytlačiť v plnom rozlíšení všetko od knihy zloženej z viacerých obrázkov až po vlastný dizajn snowboardovej dosky.

"Ideou celej kampane je zmeniť postoj ľudí k tlačeniu a priniesť im nové nápady, čo všetko je možné tlačiť. Viac ako tlačiť Wordové dokumenty a veci typické pre kanceláriu, by sme sa snažili ľuďom rozšíriť horizonty," vysvetľuje Margaret Johnson, kreatívna riaditeľka Goodby. "Snažíme sa takto priblížiť ku svojim zákazníkom a pútavou formou ich inšpirovať k vytvoreniu niečoho, čo najlepšie vystihuje ich povahu," vyjadril sa Doug Vaughan, vedúci marketingovej komunikácie HP. Kampane sa budú okrem Gwen zúčastňovať aj lokálne známe osobnosti a nasadené budú tiež dva televízne spoty. Zacielené budú na dve skupiny spotrebiteľov, a tými sú domáci užívatelia a menšie firmy, ktorým sa majú prezentované tipy a návody ako čo najefektívnejšie využiť tlač v oblasti digitálnych fotografií a vytváraní obrázkov. Vrámci out-of-home sa využijú elektronické billboardy v Las Vegas a na Times Square, kde bude užívateľom k dispozícií vytvorenie vlastnej bábiky Gwen Stefani so zaslaním jej vizuálu na email alebo mobilný telefón.

menuLevel = 1, menuRoute = dennik, menuAlias = dennik, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
22. november 2024 07:43