Volkswagen Passat či Škoda Superb patria na našom trhu k pomerne vyhľadávaným manažérskym sedanom z tej ešte stále pomerne dostupnejšej cenovej vrstvy. A áno, niekde tam v pozadí sa spolu s pár ďalšími konkurentmi črtá aj Toyota Camry, ktorá roky zostáva prehliadaná množstvom potenciálnych kupcov.
Možno je to zapríčinené trošku odvážnejším a exotickejším spracovaním zovňajšku alebo jemne svojským riešením kabíny. Nech už je za tým jedno či druhé, zatracovanie tohto Japonca je do veľkej miery neoprávnené.
Presvedčili sme sa o tom v nedávnom týždňovom teste, kde sme si najnovšie vyhotovenie modelu mohli vyskúšať spolu s top výbavou Executive VIP. Priam prestížne pôsobiaci sedan strednej triedy schováva niekoľko tromfov v rukáve, ktoré odhalí len tým, ktorí sa pri ňom pristavia a skúsia ho.
Pripravte si lupu
Ako sme už naznačili v úvode, Camry nie je predajným bestsellerom na Slovensku a vlastne ani nikdy nebola. Trochu inú pozíciu však zastáva na americkom trhu, kde hviezdi už dlhé roky. Toyota tento modelový rad po dlhých 14 rokoch, mimochodom v jeho už ôsmej generácii, v roku 2019 uviedla opätovne aj u nás v Európe.
Plánom bolo oživiť ponuku o „Američana“ a zároveň priniesť zákazníkom náhradu za dosluhujúceho súrodenca menom Avensis. Už po dvoch rokoch od uvedenia má modelu pomôcť jemná modernizácia, no rovno si do rúk vezmite lupu, pretože vizuálnych exteriérových zmien je málo, a aj tie, ktoré nastali, sú len decentné.
Pozmenená bola napríklad maska chladiča, nárazníky, pribudli upravené predné svetlomety a Toyota Camry sa dočkala aj dvojice nových dizajnov kolies s veľkosťou 17 a 18 palcov či nového laku – presne toho na snímkach. St...
Zostáva vám 85% na dočítanie.