Bobria tvár či zubaté auto. To sú len niektoré z kritických označení, ktoré si nie tak dávno vyslúžili modely BMW - konkrétne rad 4 a M3. Počiatočné rozpaky z naozaj jedinečného tvarovania týchto vozidiel bral každý po svojom. Niekomu sa novinky nepáčia dodnes, my však zastávame skupinku tých, ktorým sa "štvorka" a "em-trojka" po osobnom stretnutí zapáčila. Dnes už to nevnímame nijak rušivo, dokonca sa to k charakteru auta a najmä funkcii motora (chladenie) hodí.
Možno budeme mať po istom čase rovnaký názor aj na horúcu novinku z dielne mníchovského výrobcu. Ten totiž aktuálne na autosalóne Festival rýchlosti v anglickom meste Goodwood predstavil novú generáciu obľúbeného radu 2, teda ikonického jazdeckého auta značky. Kompaktné rozmery, dvojica dverí a vo vrcholnom vyhotovení M2 aj poriadne našliapaný výkon s dávkou špičkových jazdných vlastností.
Nástupca však oproti svojmu predchodcovi značne narástol. Na dĺžku pribudlo až 105 milimetrov (celkom 4 537 milimetrov) a na šírku 64 milimetrov (celkom 1 838 milimetrov). Medzigeneračne však model klesol, jeho výška prišla o 28 milimetrov (celkom 1 390 milimetrov) a rázvor sa naopak predĺžil na 2 741 milimetrov (rozdiel 51 milimetrov).
Keďže značka chc...
Zostáva vám 85% na dočítanie.