Hyundai odhalil v poradí už štvrtú generáciu modelu Tucson, ktorý prináša revolučný dizajn exteriéru i interiéru v duchu novej dizajnovej identity Sensuous Sportiness (Zmyselná športovosť) a rovnako tak bohatú ponuku najrôznejších motorizácií.
Prvá generácia úspešného zástupcu segmentu SUV siaha do roku 2004, pričom globálne sa z Tucsonu už predalo viac ako sedem miliónov kusov a v Európe je to z tohto počtu dovedna 1,4 milióna vozidiel.
Ide tak o globálne najpredávanejšie športovo-úžitkové vozidlo tejto značky a niet sa teda čomu čudovať, že výrobca prikladá príchodu kompletne novej generácie patričnú váhu pozornosti a stavia na výrazné inovácie.
„Hyundai je značkou s najširšou paletou elektrifikovaných pohonov, ktorá siaha od mild hybridov, hybridov, plug-in hybridov a čistých elektromobilov až po verzie s pohonom na palivové články,” vraví Michael Cole, prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Hyundai Motor Europe.
„Predstavenie nového modelu Tucson bolo pre nás dôležité aj preto, aby sme rozšírili elektrifikáciu aj do nášho celosvetovo najpredávanejšieho SUV. Toto odhalenie je ďalším míľnikom automobilky Hyundai, pretože teraz ponúkame elektrifikované pohony už vo všetkých našich vozidlách v segmente SUV. S pokrokovým dizajnom a so špičkovým pohonom bude T...
Zostáva vám 85% na dočítanie.