Opel predstavuje druhú generáciu svojho najpredávanejšieho kompaktného vozidla – výkonnú a úplne novú Mokku. Jej cieľom je okrem pokračovania v solídnej predajnosti i zmeniť vnímanie značky verejnosťou či odštartovať nový typický dizajnový jazyk pre ďalšie nadchádzajúce modely Opel.
„Nová Mokka je veľmi atraktívna a zmení vnímanie našej značky,“ hovorí nadšene o novom modeli šéf spoločnosti Opel Michael Lohscheller. „S modelom Mokka prinášame nové poňatie značky Opel a predstavujeme náš dizajn nového desaťročia.
„Prináša všetko, čo značka predstavuje dnes aj v budúcnosti: Mokka je zábavná, výkonná a inovatívna po všetkých stránkach. Okrem toho je dokonalým stelesnením hodnôt značky Opel – je vzrušujúca, dostupná a nemecká – v tom najprogresívnejšom zmysle slova. Je to prvý Opel, ktorý je elektrický už od samotného uvedenia na trh; pravý dôkaz toho, že značka Opel prechádza na elektrinu,“ dodáva.
Menšia, uhladená, štýlová
Hoci rázvor náprav narástol o dva milimetrov, Mokka je celkovo až o 12...
Zostáva vám 85% na dočítanie.