Ďalší nárast sa očakáva s príchodom nového crossoveru od Škody v roku 2019. Karoq sa vyrába vo východočeských Kvasinách a v Česku už Škoda prijala vyše tritisíc predobjednávok na túto kompaktnú novinku, pričom oficiálny predaj sa začne 18. októbra. Od budúceho roka by mala schádzať aj z linky v Mladej Boleslavi, kde nahradí model Rapid, ktorý sa presúva na linku vyrábajúcu Fabiu a Rapid Spaceback.
Karoq na trhu nahradí model Yeti. Oproti svojmu predchodcovi sa Karoq predĺžil o 16 centimetrov na 4,38 metra, šírka je 1,84 metra, čiže o 3,5 centimetra viac. Batožinový priestor sa zväčšil 106 litrov na 521 litrov. Pri sklopených sedadlách robí objem až 1630 litrov.
Škoda v súčasnosti pripravuje tiež svoj prvý elektromobil. Podľa plánu má ísť o najsilnejší sériový model značky. Auto s rozmerom medzi Octaviou a Superbom bude disponovať výkonom až 225 kW, čiže viac ako 300 koní. Uviedli to zástupcovia automobilky.
Tento rok Škoda predstavila koncept elektromobilu pod názvom Vision E na autosalónoch v Šanghaji a vo Frankfurte. Sériová podoba má prísť v druhej polovici roku 2020. O rok skôr jej bude predchádzať hybridný model.
Elektromobil má mať dojazd až 600 kilometrov a zrýchliť z nuly na sto kilometrov za hodinu má za menej ako šesť sekúnd. Svojím výkonom prekoná doterajší najvýkonnejší benzínový dvojliter, ktorý má v Superbe 280 koní.
Do roku 2025 plánuje Škoda päť modelov na elektrický alebo hybridný pohon, o päť rokov neskôr by mala mať elektrickú verziu v každom modelovom rade.Okrem toho bude rozširovať aj ponuku modelov na CNG.
Škoda Auto je súčasťou nemeckého koncernu Volkswagen. Prevádzkuje tri výrobné závody v Česku a zamestnáva v nich zhruba 30-tisíc ľudí. Vyrába tiež v Číne, Rusku, na Slovensku a v Indii, väčšinou prostredníctvom koncernových partnerstiev, a ďalej na Ukrajine a v Kazachstane v spolupráci s miestnymi partnermi.
V roku 2016 dodala Škoda Auto zákazníkom celosvetovo 1 127 700 áut, tretí rok po sebe to teda bolo cez milión automobilov.