Koncept nesie meno Zoe e-sport a podobne ako nové Zoe, disponuje batériami s kapacitou 40 kWh a pri rýchlosti cca 50 kilometrov za hodinu dosahuje 420 kilometrový dojazd. Pri „dostatočne svižnej“ jazde sa ale táto hodnota samozrejme znižuje.
Celá karoséria je z uhlíkových vlákien, čím si zaisťuje hmotnosť 1400 kilogramov, z toho 450 kilogramov zaberajú samotné batérie.
Jeho exteriér zaujme výraznou modrou farbou, spolu so žltými doplnkami ako časti nárazníku a spätné zrkadlá. Agresívny dizajn dotvárajú samotné nárazníky či rovnako karbónový zadný spojler. Vzhľad dopĺňajú aj 19 palcové dvojfarebné hliníkové disky. Vo výbave má napríklad aj väčšie brzdy a nastaviteľné tlmiče.
Interiér obsahuje Recaro sedadlá s čiernym semišom, pretekárske bezpečnostné pásy a palubnú dosku obohacuje displej či hliníkové ovládače. Volant je plochý a o bezpečnosť sa stará ochranná klietka. Sedadlá vzadu budete hľadať márne.
To, čo z tohto miniauta robí zaujímavý koncept, je jeho výkon. Ten dosahuje hodnotu 338 kW, čiže 460 koní, pomocou dvoch elektrických agregátov. Krútiaci moment je 640 Nm a na sto kilometrov za hodinu zrýchli za 3,2 sekundy. Maximálku má 200 kilometrov za hodinu.
Tieto hodnoty mu môžu závidieť aj súčasné superšporty. Zdá sa že by mohol ponúknuť naozaj slušnú jazdu, jeho sériovej výroby sa ale nikdy nedočkáme. Koncept slúži len ako prezentácia schopností automobilky.